Davide Giovanzana je italský a švýcarský divadelní režisér, divadelní pedagog a výzkumný pracovník se sídlem v Helsinkách, Finsko Má silné zázemí v oblasti fyzického divadla, masky a objektového divadla. První vzdělání získal v malířství. Jeho doktorský umělecký výzkum, Theatre Enters! (Divadlo vstupuje!), zkoumal hravý projev a politické uplatnění hry v rámci hry v postdramatickém divadle. Jeho post-doc umělecký výzkum, The Imagination of Violence (Představivost násilí), přehodnotila potenciál a limity znázornění násilí na jevišti. Je čestným profesorem Lotyšské akademie kultury, hostujícím profesorem uměleckého výzkumu na Divadelní akademii v Helsinkách a v současné době přednáší na univerzitě v Tampere.
Luca je mladý italský režisér a herec. Studoval na Národní akademii dramatických umění „Silvio D’Amico“ v Římě, v současné době žije a pracuje v Litvě. Lucovy nejnovější práce jsou „All the world inside“, diptych na Pirandellovy romány; „Údolí Baky“, představení inspirované knihou Žalmů, a „Plíce“, hra Duncana Macmillana.
Luca hrál také ve filmu „Bacchantes“, který režírovala Emma Dante, a nedávno ve filmu „Hamletmachine“, který režíroval Robert Wilson.
Markéta Fantová je absolventkou oboru scénografie na pražské DAMU a oboru divadelního designu na Wayne State University v americkém Detroitu. Po dokončení magisterského studia působila jako pedagožka na čtyřech různých univerzitách v USA a dále mezi lety 2011 a 2016 jako viceprezidentka mezinárodních aktivit Amerického institutu pro divadelní technologie USITT. Je členkou Mezinárodní organizace scénografů, divadelních architektů a techniků OISTAT, v rámci které také působila jako předsedkyně Komise pro performance design v letech 2015–2019.
Jako scénická a kostýmní výtvarnice a světelná designérka má za sebou mnoho realizací scénografických návrhů v divadlech, galeriích a dalších zajímavých prostorách jak v USA, tak v Evropě. Její návrhy se objevily jako součást Národní expozice USA na Pražském Quadriennale 2007 a na výstavě World Stage Design v jihokorejském Soulu v roce 2009. Markéta byla kurátorkou americké Národní expozice Pražškého Quadriennale v roce 2015 a od roku 2016 po jejím návratu do Čech je jeho uměleckou ředitelkou.
Kata Csató – loutková divadelní režisérka, herečka, kulturní manažerka a teoretička loutkového divadla. Vystudovala Katedru kulturní organizace (specializace: divadelní) na maďarské Akademii Januse Pannonia v Pécsi v roce 2000. V roce 2001 se zapsala na Aleksander Zelwerowicz State Academy of Theatre Arts – Puppet Theatre Art Department v Białystoku a v roce 2006 absolvovala studium obou specializací: herectví a režie loutkového divadla. Od roku 2008 studuje doktorát na polské Aleksander Zelwerowicz State Academy of Theatre Arts – Puppet Theatre Art Department v Białystoku.
Nejprve pracovala v Budapešti jako asistentka programování v HBO, poté asistentka režie v divadle Szkéné a herečka v různých budapešťských divadlech. Od roku 2004 samostatně působí a režíruje v Maďarsku i v zahraničí. Vystupovala v Budapešti, Zalaegerszeg, Veszprém, Szombathely, Miskolc, Eger a Kecskemét v Maďarsku, pracovali v Litvě, Srbsko Rumunsko Rusko Sibiř a Polsko. Od roku 2010 vyučovala herectví a režii loutkového divadla na Univerzitě divadelního a filmového umění v Budapešti.
Za svou práci obdržela mnoho ocenění a nedávno také ceny za nejlepší režii (nejlepší režie v Divadelním festivalu pro děti – Subotica, v Jarním festivalu – Krasnojarsk, v Mezinárodním loutkovém festivalu – Kurgan, v Loutkovém festivalu UNIMA pro děti – Békéscsaba a v Loutkovém festivalu pro dospělé – Péc).
Od roku 2021 je členkou výkonného výboru UNIMA (Union Internationale de la Marionette).
Je zakládající členkou a od roku 2021 také prezidentkou Socity.