Kategorie: Novinky

Anketa s úzkým organizačním týmem

Anketa s úzkým organizačním týmem27. března 2013 | Jak vypadají přípravy? Jak se cítí úzký organizační tým pár dnů před začátkem festivalu?

1) Jak se podílíš na přípravách festivalu?

2) Co byla pro tebe při organizaci letošního ročníku největší výzva?

3) Co ti udělalo během příprav radost?

4) Na co se těšíš?

5) Co budeš dělat během festivalu?

..............................................................................................................

Tereza Koudelová
Koordinátorka

Tereza Koudelová

1) Vedu a podporuji svůj tým. Snažím se, aby do sebe vše zapadalo.

2) Nezbláznit se, když na mě mluví pět lidí současně.

3) Realizace výstavy v Galerii Vaňkovka a další doprovodné akce, které proběhly ještě před festivalem. Největší radost je ale sledovat můj tým.

4) Na všechno – opravdu! Třeba Meeting Point Party se určitě zúčastním.

5) Sledovat dění, inscenace, náladu. Hlavně se chci ovšem SETKÁVAT!

..............................................................................................................

Michaela Šebestová
Ekonomka

Michaela Šebestová

1) Náplní mé práce je zajišťovat finanční prostředky pro festival zejména formou grantů a napomoci tak k tomu, aby mohl být letošní ročník stejně bohatý jako ty loňské. Moje práce začala asi před rokem, kdy jsem vyúčtovávala všechny dotace z loňského ročníku. Také řídím festival po finanční stránce (jen pro představu má projekt momentálně rozpočet okolo 2 300 000 Kč). Pro festival také řeším smlouvy, propočítávám ubytování, připravuji podklady pro ambasády – co je potřeba. Formálně také zastupuji studentského koordinátora.

2) Největší výzvou je změření ekonomického dopadu celého festivalu pro Jihomoravský kraj. V roce 2009 vznikla studie MgA. Jiřího Matouška, který zjistil, že z každé 1 Kč dotace plynou do místní ekonomiky 3 Kč. Tyto výpočty vycházejí z měření útrat návštěvníků. Jsem zvědavá, k jakým číslům se dostaneme letos.

3) Velkou radost mi dělá práce mých kolegů a atmosféra v týmu – a to nejen mezi studenty ADMaJT, ale těší mě práce obětavých režisérek, scénografů, týmu TVEncounter a dalších, co tvrdě pracují na tom, aby se letošní Encounter povedl.

4) Těším se, že konečně zúročíme celou tu přípravu a že letos uvidím snad nějaké představení! Těším se taky na festivalové večírky a na to, že se konečně setkám se všemi, na které jsem během roku neměla kvůli práci čas. Těším se na nové tváře a zážitky. A taky se trochu těším, že už to budeme mít za sebou.

5) Během festivalu budu mít na starosti soubor z Rakouska, ale většinu času budu trávit na festivalovém Infocentru, kde budu hlídat finance a dělat denní uzávěrky. Hlavně mám v plánu si festival letos pořádně užít.

..............................................................................................................

Michaela Tučková
Fundraising

Michaela Tučková

1) Jako každý rok se sekce Fundraising snaží odlehčit celkovým nákladům spojeným s realizací festivalu. Oslovuje možné sponzorské subjekty, navazuje s nimi spolupráci a snaží se je přesvědčit k podpoře festivalu peněžními nebo věcnými dary. Získává nové sponzorské partnery a snaží se udržet partnery stávající.

2) Vyzkoušet si pozici vedoucího sekce, naučit se zodpovědnosti za svou řídící práci i za práci celé sekce. Zainteresovat do práce sekce její členky tak, aby chápaly důležitost získávání prostředků pro úspěšnost festivalu.

3) Podařilo se sestavit kvalitní tým sekce Fundraising, jeho iniciativní přístup velmi přispěl k získání nových partnerů i sponzorských darů peněžních a věcných.

4) Těším se na samotný průběh festivalu, na setkání s partnery, kteří projevili zájem být přítomni festivalovým produkcím a samozřejmě na chvíle strávené se svými spolužáky při různých akcích.

5) Se svou sekcí budeme především dohlížet na realizaci plnění smluvních závazků. Budu řídit zajištění smluvené propagace partnerů, starost o partnery a jejich pohodlí. Největší radostí pro mě bude sledování festivalových produkcí a navazování přátelských kontaktů se studenty zúčastněných škol.

..............................................................................................................

Anna Stránská
Marketing

Anna Stránská

1) Sekce Marketing, které jsem vedoucí, se v rámci festivalu věnuje především propagaci a mediální komunikaci. Pravděpodobně nejviditelnějším výstupem sekce je vizuál letošního ročníku a s ním spojené festivalové tiskoviny, které do velké míry udávají podobu festivalu. Dále jsme daly – v sekci je nás sedm holek – dohromady webové stránky, několik propagačních předmětů, prezentaci festivalu v Galerii Vaňkovka, komunikujeme s týmem TVEncounter, s fotografy, novináři, médii, máme pod palcem redakci festivalového zpravodaje Meeting Point, snažíme se pravidelně informovat o festivalovém dění na facebookové stránce festivalu, během festivalu pod nás spadá chod Infocentra... Chceme šířit dobré jméno festivalu.

2) Přispívat svou prací k tomu, aby příprava festivalu nebyla pro nikoho otrava a aby byly i důvody k radosti.

3) Kladný přístup k festivalu jak na půdě školy mezi většinou studentů, ale taky venku – např. při domluvě mediálních partnerství a dalších spoluprací. To, že se nám jako týmu podařilo sehrát a dobře spolu vycházet.

4) Zajisté na jedinečnou atmosféru, na ono festivalové „švitoření" a na nejrůznější setkání a inspirace. A doufám, že zvládnu zhlédnout alespoň některá představení – na některá se těším zvláště!

5) Kochat se, jak hezky jsme to všecko připravili.

..............................................................................................................

Hana Svobodová
Hosté/Porota/Soubory

Hana Svobodová

1) Úkolem mým a mých sekčních kolegů je zařídit náplň hlavního programu a přivézt na festival co nejzajímavější a nejkvalitnější představení divadelních škol z celého světa. Staráme se rovněž o význačné hosty a zajišťujeme mezinárodní porotu, která na konci festivalu vyzdvihne přínosné umělecké výkony studentů oceněním MARTA.

2) Zvládnout velké množství rozličných činností v takové podobě, aby to navenek vypadalo, že s tím nemáme vůbec žádnou práci a vše se děje plynule a bez zádrhelů.

3) Z velice kvalitních představení, která byla vybrána do hlavního programu, a z příjemné přátelské (i když někdy hektické) atmosféry, v níž SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2013 vzniká.

4) Těším se na báječně sedací pytle v Chill out roomu, na moravský večer s cimbálem a dobrým vínem, na pohybové divadlo Rumunska a Švýcarska, na setkání s Noelem Wittsem a Eduardem Rovnerem (členové poroty), na vždy přátelské Poláky, na ranní diskuze u kávy a na předání organizace příštího ročníku festivalu mladším kolegům.

5) Mým úkolem je – vedle neustálého monitorování spokojenosti účastníků s průběhem festivalu, ubytováním, stravováním atd. – starost o soubory z polského Krakówa a ze švýcarského Verscia. Budu tyto účastníky provázet Brnem, seznamovat je s místní kulturou i s jinými participujícími školami, budu s nimi prožívat všechny možné offprogramové večery a aktivity – jednoduše budu jedním z účastníků, kteří si chtějí festival vychutnat plnými doušky!

..............................................................................................................

Markéta Indráčková
Chill out

Markéta Indráčková

1) Jsem vedoucí offprogramové sekce Chill out, která má během festivalu na starosti organizaci jednotlivých večírků, workshopů a správu místnosti Chill out room (loni pod názvem Wegett room).

2) Stát se dobrým vedoucím své sekce. V této pozici se ocitám poprvé, a proto je mou největší osobní výzvou být člověkem, který dokáže motivovat svůj tým k co nejlepším výkonům.

3) Že má oblíbená brněnská kapela Poletíme? kývla na účast na středeční Meeting Point Party.

4) Na festivalovou atmosféru všude kolem! A na kebab v tortille vedle klubu Fléda.

5) Chodit na party, workshopy a do Chill out roomu. A když to dobře půjde, zajdu určitě i na představení. Moc se těším na Mexiko.

..............................................................................................................

Eliška Luňáčková
Offprogram

Eliška Luňáčková

1) Má sekce Offprogram plánuje zorganizovat během festivalu diskuze o představeních, s 1. ročníkem Ateliéru scénografie připravujeme výzdobu festivalových míst a spolu s Ateliérem klaunské scénické a filmové tvorby chystáme pouliční divadlo. Dále spolu s režií festivalu připravujeme zahajovací a závěrečný ceremoniál. Koordinujeme také uvedení inscenací studentů DIFA JAMU ve vedlejším programu festivalu.

2) Největší výzvou pro mě bylo určitě zorganizovat diskuze o představeních, které v minulých letech na festivalu chyběly. Doufáme, že o diskuze bude zájem.

3) Zájem ostatních studentů DIFA JAMU o spolupráci na festivalu.

4) Na zajímavá představení.

5) Já osobně budu mít během festivalu na starosti již zmiňované diskuze a ceremoniály, dále také budu organizovat soutěž „Najdi si svou festivalovou postavičku". Doufám, že mi zbude trochu času na to, abych se zašla podívat na nějaká představení v hlavním programu.

..............................................................................................................

Václav Olšar
Logistika

Václav Olšar

1) Náplní mé sekce Logistika je zajistit hladký průběh festivalu. Znamená to připravit vše tak, aby zahraniční soubory měly dostatečné technické i prostorové zajištění pro odehrání svého představení. Velká práce se však odehrává i při tvorbě programu a rozmisťování daných představení do časové osy festivalu.

2) Největší oříšek je rozplánovat představení podle požadavků souborů, a to i s ohledem na lidské zdroje, které se starají o technickou podporu festivalu. Při letošním ročníků to znamená zorganizovat 28 představení během 5 dní tak, aby se základních 13 představení časově nepřekrývalo a bylo tak připraveno na „cestu poroty".

3) Člověk by v první řadě měl mít obecně radost z toho, že se na tomto projektu podílí, a dílčí zklamání či neúspěchy musí umět překonat a vzít si z nich ponaučení. Mně osobně dělá největší radost, když si ve svém seznamu úkolů mohu označit další úspěšně vyřešený úkol a když jakákoli práce mé sekce dosáhne toužených výsledků a společně s celým týmem zasadíme poslední díly skládačky.

4) Jelikož jsme se jako tým celkově velmi dobře poznali, tak se těším na tu „provozní atmosféru", která každoročně panuje na Infocentru. Kolikrát to připomíná atmosféru burzy, kde na sebe všichni mávají, něco vyplňují, tisknou a hromadně telefonují.

5) Je nutné, abych byl neustále v osobním kontaktu se soubory, které se budou připravovat na své představení a také se všemi technology, kteří budou realizovat technické požadavky souborů. Je také třeba být neustále připraven řešit krizové problémy – je velmi složité se uvolnit a zajít si na představení. Avšak atmosféra festivalu je všudypřítomná!

..............................................................................................................

Gabriela Krečmerová a Zuzana Patráková
Festivalová režie

Gabriela Krečmerová a Zuzana Patráková

1) GK: Na festivalu zastávám spolu se Zuzkou Patrákovou funkci režie, což znamená střih záznamů, které divadelní školy z celého světa zasílají spolu s přihláškou, dále výběr dvanácti představení, které se na festivalu nakonec objeví, nebo přípravu zahajovacího a zakončovacího ceremoniálu.

ZP: Na festivalu zastávám spolu s Gabkou Krečmerovou funkci režie, což znamená střih záznamů, které divadelní školy z celého světa zasílají spolu s přihláškou, dále výběr dvanácti představení, které se na festivalu nakonec objeví, nebo přípravu zahajovacího a zakončovacího ceremoniálu.

2) GK: Největší výzva? Nezapomenout na tzv. malou festivalovou radu! Občas se mi to stalo a ještě jednou se za všechny vynechané rady omlouvám. I za vynechání jedné velké festivalové rady.

ZP: Mou největší výzvou je v tuto chvíli (pozn. 20 dní do festivalu) úspěšné nazkoušení zahajovacího a zakončovacího ceremoniálu – a to samozřejmě tak, aby to bylo úspěšné... Takže výzva, což?

3) GK: Během příprav mi udělalo radost hodně věcí. Například úspěšná prezentace školy a festivalu ve Vaňkovce.

ZP: Přípravy (opět pozn. 20 dní do festivalu aneb proč používám přítomný čas) mi dělají radost v jednom kuse. Dokonce stále víc a víc. Těším se na další a další radosti a věřím, že jich bude ještě VÍC a VÍC.

4) GK: Těším se na Graz! Moc! Jsem zvědavá, jaké to představení bude naživo! A vlastně se těším i na všechna ostatní představení, protože letos se nám poštěstilo vybrat na festival samé zajímavé kousky!

ZP: Těším se!

5) GK: Během festivalu? Snad chodit na představení a užívat si atmosféru a energii festivalu.

ZP: I kdyby mě to mělo stát veškeré síly, tak hodlám zažít (a užít) úplně vše, co letošní SETKÁNÍ/ENCOUNTER přinese! A že toho bude opravdu hodně... takže si dovolím ocitovat se: TĚŠÍM SE!

print Formát pro tisk

TOPlist