Obecné podmínky účasti




Způsob přihlášení

Každá vysoká divadelní škola nebo ekvivalentní národní instituce může nominovat pouze jednu inscenaci nebo inscenaci v procesu zkoušení s komentářem (stav zkoušení, použité metody, problémy inscenování atp.)

Přihlášku vyplněnou ve všech sekcích (Vaše inscenace, Technické požadavky, Vaše škola, Organizační náležitosti, Potvrzení statutárního zástupce) spolu s audiovizuálním záznamem (VHS nebo DVD) z představení nebo ze zkoušky (bez audiovizuálního záznamu nemůže festivalová rada vaše přestavení posoudit), 2 ks fotografií z představení, program a plakát zašlete jak poštou, tak e-mailem nejpozději do 12. ledna 2007 na adresu:

Setkání/Encounter 2007
DIFA JAMU
Mozartova 1
662 15 Brno, Česká republika
Tel. +420 542 59 1307 a fax. +420 542 210 136
e-mail: encounter07@centrum.cz
Kontaktní osoba: Barbora Lavičková




Výběr zúčastněných škol


Pokud počet přihlášených škol přesáhne počet třináct, vyhrazuje si Festivalová rada právo vybrat účastníky festivalu, přičemž se rozhoduje na základě zaslaných informací o nominované inscenaci (program, 2 fotografie a audiovizuální záznam) a po splnění dalších formálních náležitostí - zaslání kompletně vyplněné přihlášky, příloh a zejména dodržení termínu 12. ledna 2006.
Rozhodující je datum poštovního razítka. Komise (složená z děkana JAMU, ředitele festivalu a 9 studentských zástupců jednotlivých oborů) ustavená Festivalovou radou vybere účastníky festivalu do konce ledna 2007. O výsledku výběrového řízení budou školy informovány první týden v únoru.

Vybraná škola se uvoluje, že své představení v případě potřeby zahraje dvakrát během festivalu z důvodu malé kapacity sálů. Vybraná škola podáním přihlášky dává souhlas k tomu, aby její představení bylo natáčeno pro archivní účely Divadelní fakulty JAMU nebo pro případné televizní vysílání.

Nejpřínosnější a nejinspirativnější studenské umělecké počiny budou porotou ohodnoceny festivalovou cenou MARTA.


Finanční a organizační podmínky


Organizátoři festivalu zajistí ubytování a stravování maximálně 15 osobám z jedné školy. (studenti, nejvýše 2 pedagogové a technika včetně). Ostatní účastníci jsou samoplátci.

Účastníci si hradí cestovní náklady sami, ale organizátoři budou nápomocni při hledání podpory.

Při registraci obdrží každý z účastníků informační materiály. Skupina účastníků, popř. její zástupci, mají garantováno 15 volných vstupenek na každou festivalovou inscenaci v rámci hlavního programu. Každá skupina bude mít svého vlastního českého průvodce, který jí bude k dispozici.

Pozvané školy odpovídají za zajištění víz a vyřízení další administrativy (např. celní poplatky, autorskoprávní záležitosti) spojené s účastí na festivalu, organizační tým festivalu bude pozvaným školám v řešení těchto záležitostí maximálně pomáhat.
Detailní informace o vízových podmínkách a pobytu v České republice viz http://www.czechcentrum.cz












Partneři festivalu: